Trött tröttare tröttast och där efter någon gång kommer jag.

Idag är jag trött..

Jag kan inte ens beskriva HUR trött jag är. :S

Syster kom in och väckte mig lite efter sex, då var det dags för sminkningen.
Sen tyckte inte jag att det var någon mening med att gå och lägga sig igen då jag visste att William snart skulle vakna.

Nu efter allt studentfirande gick jag upp och la mig och tänkte sova en snabbis men kunde inte somna..
Sen har jag legat på soffan och försökt sova men samma sak..
Mamma har sovit i otroliga nog nästan två timmar, med en lekandes William på hennes ben dessutom. ;)

Snart är det nog dags för kvällssminkningen på syster och sen ska jag köra in henne..
Det jobbiga är faktiskt att jag ska hämta henne ikväll också..
Phuuu jag kommer vara galet trött. :S

Jaja.. Kaffe på det här kanske??


Kommentarer
Postat av: pappa

e d inte skönt m semester blir väl skönt för dig att komma hem å få börja jobba så du kan vila upp dig:)

2012-06-08 @ 19:48:57
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Men trevligt hade vi;))

2012-06-12 @ 07:04:40
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0