Suck på min rygg!

Idag är en seg dag.
Jag menar kolla ut - det regnar eller oki inte just nu men det har regnat tills för någon timme sen..

Jag har ont i ryggen som förut..
Men heey tanden är iaf bra nu? :S

William är fortfarande lite snorig men annars fit for fight.
Henric är frisk.

Men ändå dagen är så seg!
Så långsam!

Klockan är bara tre och ändå hade jag sovmorgon och de känns som att jag har varit vaken hur länge som helst..

Jag vet inte hur jag ska göra heller, ryggen är ju helt pajj..
Denna vecka kommer att vara tung.. Väldigt tung!
Jag vet redan nu att jag aldrig kommer klara det.
Klarar jag lastningen får jag vara nöjd..

Aja.. Får fundera en liten stund till..
Sen får jag ringa. Säga som det är. Troligtvis ännu en ny inflammation i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0