Studentbal håruppsättning. Halvklart.

Nu fortsätter vi på min lillasyster Lenas baluppsättning som jag gjorde! :)

Detta är när jag är halvfärdig.

Det jag har gjort är att jag tuperade upp lockarna på ena sidan,
gjort en ganska stor (ser mindre ut på bilderna) inbakad fläta på andra sidan som jag sedan har fäst under "fluffet". ;)

Här är fästningen av flätan.



Sen påbörjade vi tupering som hårsprayningen!!
MYCKET hårspray. ;)



Framifrån.



Flätan är fortfarande lite "blöt" av gele och massor av hårspray samt hårspännet ska inte vara där bara tillfälligt då hon hade typ fyra hårstrån som inte ville spela med. ;)



Fluffet! :D



Bakifrån. :)



Närmare bild på flätan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0