SKIT BLOGG.SE!!!

Alltså jag blir så jävla trött...
Varje dag är det något nytt skit med detta!
Det kan ju inte vara meningen att det ALLTID ska vara något som inte funkar..
 
I förrgår hade jag ju kossan över statistiken.
I går hade jag kossan över att skriva inlägg..
Nu har båda dom funkat idag. (ännu så länge?!)
MEN
Jag har ju frågat vart mina underbara kommentarer är?
Jag har ju frågat vart mina dagliga läsare är, varför har typ över 100 unika försvunnit dagligen?!
 
Idag fick jag svaret, söta Beatrice kommenterade och skrev att hon tyckte det var lite konstigt att
jag inte skulle ha bloggat på fem dagar..
Mina inlägg kommer tydligen inte upp på bloglovin?!!!
Snälla ni alla som följer min blogg där säg till om/när mina inlägg dyker upp?! :)
 
Ahhha men va faaaaaan?!
 
Nu börjar jag bli så sjukt jävla äckligt less på detta..
Är det inte det ena är det de andra?!
 
VARFÖR byter man allt i en portal INNAN man vet att allt fungerar?!
 
Oki.. Utan mina dagliga läsare så har jag ändå näääästan lyckats jobba mig uppåt till samma nivå..
Men alltså alla mina dagliga läsare litar ju på att mina inlägg dyker upp på bloglovin..
Jag använder mig också av den.. Hela tiden?!
 
Nej blogg.se SKÄRPNING!!!!
 
Bort med kosshelvetet! Och få saker och ting att fungera?!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

sv: tack snälla <3

de är ju sant de du skriver ja har inte fått upp att du skrivit nått men är de bloglovin eller blogg.se fel?
Kram

2012-06-20 @ 12:37:02
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Cissi

Som sagt! Idag kom alla inläggen upp! ;) trodde du tagit semester...

2012-06-20 @ 15:23:33
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Nu finns dom på bloglovin för mig iallafall :)

2012-06-20 @ 16:29:58
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Det var inte bara detta inlägg som kom upp, jag har typ 122 olästa inlägg, så nu vet du vad jag kommer att göra resten av dagen.. ;)

2012-06-20 @ 16:32:41
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0