Lillasysters bal - tidningen.

Ja lite stolt får jag nog faktiskt vara över min lillasysters håruppsättning. :)
Hon fick så mycket beröm alla tyckte att det var superfint, och det var det verkligen! :D
 
När Lena och hennes balsällskap Erik kliver ur bilen så dyker tidningen på henne,
dom vill direkt veta om hennes hår!
Hur lång tid tog det? Vem har gjort uppsättningen? Osv. ;)
 
Ohhh nej mitt ego kan nog inte bli större. ;)
 
(Bilden från tidningen)
 
 
Det roliga var att Lena och Erik hamnade med i nästan alla tidningar, på alltså större bilder än bara bild på hela sällskapet. :) Var tre tidningar där tror jag.
 
Här är några fler bilder från dom andra tidningarna. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0