Kvällstankar?

Jag skriver sällan om andra personer då jag inte tycker att det är min ensak.. Typ..
Alltså inte om sånt jag själv inte är med på då alltså.. Ja ni förstår säkert. ;)

MEN nu är det en sak jag har funderat över..

Jag har en... bekant, som är lite speciell.
Alltså ingen VÄN utan en som jag typ skulle hälsa på om jag mötte men ja inte mer än så typ.
Denne person har hoppat ut och in i sitt förhållande LÄNGE.. Alltså det är *gråter* *känner mig ensam*
bla bla.. Om och OM igen.. Det tar liksom aldrig slut på hoppandet..
Nu helt plötsligt ska detta par förlova sig..

Min fundering är WHYYYYYYY?!!!

Jag menar VARFÖR i helvete ska man förlova sig om förhållandet i sig inte är bra?
Jag har aldrig förstått poängen med en ring på fingret..
Visst vill jag att vi också förlovar oss NÅGON GÅNG.
Men liksom vi har snart varit tillsammans i sju år och ja vi överlever utan ringar.
Och när vi förlovar oss så är det för att vi ska gifta oss också..


Jaja kvällstankar?? :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Vissa tror de ska bli bättre om man gör nått sånt för att rädda förhållandet. Lite naivt kan ju jag tycka men många tror väl dom ska bli lyckligare.

2012-06-13 @ 21:54:43
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Anneli

Var gärna med i den här tävlingen också: http://vanitas.blogg.se/2012/june/vinn-den-lyxiga-och-unika-massageapparaten-t.html



Lycka till! Ha en fin kväll :)

2012-06-13 @ 21:55:59
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0