Kvällens studentsminkning. Smink, Bilder!

Oki, tar man studenten är det ju självklart att man ska ha två helt olika sminkningar en på dagen och en på kvällen eller hur?! ;)
 
Haha vi körde på det iaf. :P
Efter några timmars sömn började vi igen, dock så var syrran skapligt förkyld men skit samma man tar bara studenten en gång. All in bara!! :P
 
Sminkningen blev gul,guld orange. Svart eyeliner, mascara och vit kajal. Superfint till hennes nya klänning som JAG självklart valt eller ja tvingat mamma att köpa åt henne haha. :P
Det är bra jag har det i mig liksom, tittar på ett plagg och vet att det kommer passa min snygga syster. ;)
Sjalen fick hon ha för hon hade superont i halsen stackaren. :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0