Kom och jobba med mig en dag och känn på verkligheten..

Min rygg har härmed sagt upp sig. På helttid..
Imorgon blir det att försöka få tag på en läkare igen..
Försöka bli sjukskriven igen..
Det känns så drygt att dom envisas med så få dagar. Jag blir stressad.
Jag vet att det tog över en månad förra gången..
Nu envisas denna dryga läkare med att några dagar ska väl räcka..
Alltså kom igen.
Kom och jobba med mig EN dag lilla gumman så ska du få se hur det fungerar i verkliga livet..
Hon verkar tro att alla sitter på kontor?!
 
Jag hoppas att det inte är hon som är akturläkaren imorgon.
Det är så fint de kallas när man kommer in samma dag.
Men annars får man vänta MINST två månader..
Som sagt Vällingbys vårdcentral är ett stort skämt!
 
Jag blir stressad och försöker och pressar min rygg mer än vad jag borde men det är bara för att
jag vet att jag måste.
Jag måste bli bra så fort det går.
För dom fjuttar med sjukskrivningen...
 
Jag menar även om dom sjuksriver mig säg två veckor så kanske jag känner mig bra nästa veckan ändå?
Då går jag ju och jobbar isf...
 
Aja..
 

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman  ღ ♪♫

Åh tack! :) Ja det är ju trist tycker jag. Det är ju det som är roligt att vi kommunicerar och besöker varandras bloggar tycker jag. Det är ju klart säkert tidssparande men tråkigt som sagt.

Ha nu en fin vecka trots din onda rygg.

Kram

2012-06-24 @ 21:25:54
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

sv: Ska byta till antingen blogg.se eller vimedbarn men problemet med blogg.se är att jag måste fixa en design då jag inte vill ha lika som alla andra, men det visade sig att det inte var min starkaste sida. ;) Jo jag har märkt att det krånglar så jag tänkte vänta. Har lite samarbeten på gång nu så jag hoppas att blogg.se ska ha fått ordning på allt innan dom är klara så får dom bli det sista jag gör i bloggen. :)

2012-06-24 @ 22:53:21
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Nej vännen, va drygt!!! Lider med dig är inge kul alls när ryggen värker. Jag hoppas verkligen att du kan få snabbare tid. Inge kul och behöva ha ont hela sommaren utan hjälp :/

Ja du läkare har någe emot kvinnor med smärta. Man bli alltid behandlad som en lögnare. Stå på dig och säger hon emot eller nonchalerar bort det, så beskriv ditt jobb in i minsta detalj och beskriva allt du gör med W efter eller innan jobb också så ska hon se att du jobbar hårdare med din rygg och kropp än de flesta kvinnor gör under hela sitt liv. Precis som du säger så sitter inte alla på ett kontor hela dagarna och bara för att man har ett annat jobb så ska man inte bli bort placerad.

Jag hoppas att ryggen snart blir bättre och att du får en bra läkare som lyssnar och tar dig på allvar <3

2012-06-25 @ 07:42:01
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Usch och fy!!
Sänder dig en kram

2012-06-25 @ 10:08:24
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Carina

Hoppas verkligen du får en vettigare läkare denna gång. Och att din rygg får läka ut i lugn och ro då kanske det går fortare om du inte pressar dig hela tiden, för det vet vi väl alla om att gör man saker man inte ska ja då blir det ju inte bra.
Håller tummarna för att du får bli bra fort.
Kram kram

2012-06-26 @ 11:32:13
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0