HON LYSSNADE!!

Helt otroligt, verkligen!
Min läkare har för första gången NÅGONSIN lyssnat på mig!!
HUR gick det till?!
 
Jaja, hon har iaf förstått min smärta.
Tack och lov!
Nu är jag sjukskriven till och med min semester.
Självklart får jag gå tillbaka till jobbet tidigare om det går också.
Men känns skönt att ha det säkrat.. Jag behöver numera alltså inte springa dit hundra gånger..
Nu kan jag på riktigt koncentrera mig på att bli frisk och bra!
 
Yaaaay.
 
Detta firas med tacorester till lunch. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad skönt! Halvagrejen att bli tagen på allvar!

2012-06-28 @ 12:52:29
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Yeyyhhh!!!! Va härligt att hon lyssnade på dig :)
Gu va skönt att höra. Att fira med tacos lätt som en god idee ;)

Härligt att det rullar på för dig :)

2012-06-28 @ 17:49:52
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0