Från mörk till ljus?

Oki, eftersom det absolut inte fungerar längre att komma in på vanliga inlägg.. Jag har ett inlägg med naglar som skulle ut nu på kvällen.. Ja det är bara glömma för inte ett skit fungerar som det ska!

MEN eftersom jag kan skriva sk "snabbinlägg" så får det väl duga..

Jag funderar på att ljusa upp mitt hår. Eller nej jag SKA ljusa upp det.
Jag vill inte ha det så här mörkt, jag ska absolut inte bli platina igen.. Men jag vill inte ha det så här mörkt..

HUR gör jag på smidigast sätt om jag gör detta själv alltså?

Har ni några bra tips att ge mig? :)

Typ denna bruna är jag ute efter.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Avfärga håret och lägg i en ljusare färg eller slingor...

2012-06-20 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0