Barnfest.

William kom till dagis senare än vanligt idag.
När jag är hemma och sjuk så känner jag ingen tidspress.
Jag bryr mig inte så mycket om klockan, lämnar när vi är färdiga på morgonen och hämtar när jag saknar honom för mycket.
Jag skulle aldrig gå med på att henric lämnar och hämtar honom visst jag har as ont.. 
Men nu när William ändå är äldre och större så är han inte så krävande jag behöver liksom inte bära honom och sånt. Vi sitter ofta och bara myser i soffan, äter glass och tittar på film.
Perfekt för min rygg och ändå umgås vi. :)
 
Iaf idag när vi kom till dagis så höll dom på att dra ihop en fest.
Dom skulle grilla korv och hade gjort en midsommarstång. :D
Mysigt måste jag säga. :)
 

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

God förmiddag fina du! Önskar dig en underbar dag!
Glöm inte att kika in toppen tävlingen som är nystartad!http://bysofia.se/2012/june/avsluta-tavling-ny-tavling.html#comment

KRAM

2012-06-20 @ 10:38:01
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0