Vitaminchock!

Ni vet att jag berättade om Kemisk Peeling, som skönhetsutbildningar gör.
Och som ni kan boka in HÄR till grymt pris..
 
I fredags var jag in på en vitamin behandling, absolut inte för att det behövdes nej nej.
Mitt ansikte var supermjukt sen kemiska peelingen.
MEN vem tackar nej till en ansiktsbehandling?!
Haha inte jag! Jag har redan erbjudit mig att jag kan bosätta mig där.
Jag vill aldrig gå hem. Jag vill STANNA!!
 
Så när clinic of results hörde av sig till mig och sa att dom hade en tid, haha jag sprang!
Oki.. I huvudet sprang jag i verkligheten gick jag. ;)
 
Åhhh mitt ansikte det mår så bra!
Jag är så mjuk!! Till och med Henric säger att jag är mjuk i ansiktet.
 
Oki nu börjar finnarna komma lite smått.. Vilket är helt normalt efter några dagar från en
kemisk peeling.
MEN det spelar liksom ingen roll dom är också mjuka haha.
 
Så verkligen skynda er in nu och boka er en tid på en gång hallå 299kr är ju ingenting för bebisstjärtsansikte. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madame Hoffa

Hej!

Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen där man kan vinna valfri väggtext/väggdekor från Paxlux.se.
Kika gärna in och anmäl dig :)
Avslutas 15 juli.

(Du får denna kommentar för att du tidigare deltagit i en liknande tävling inne hos mig)

2012-07-03 @ 10:09:51
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0