Tröstisar tävling Äntligen är den på gång!

Ni vet, jag älskar tröstisar!
Det är en sak jag inte förstår hur mina föräldrar faktiskt kunde leva utan när vi var små.
Tröstisar in my heart!! :)
 
Nu, ja iaf väldigt väldigt snart kommer trösisarnas tröstisar!
 
Tröstisarna ska även bli gosedjur! Alltså kommer våra små underbara guldklimpar kunna ha bästa plåstret någonsin för tröst samtidigt som ett gosedjur som ser likadant ut som plåstret torka tårarna när det behövs.
 
Här är en liten tjuvtitt.
 
 
Nu undrar ni ju såklart, vad menar jag med tävling? ;)
 
Jo det är faktiskt så att Tröstisar har en tävling på sin facebooksida där man ska ladda upp sin bild som har något att göra med tröstisar och så har man chansen att vinna ett tröstisgodsedju!
Det bästa måste ju ändå vara, vinnarna blir inbjudna på födelsedagskalas till tröstisarnas butik inne i gamla stan i September!
 
Så skynda er, fram med kameran och ta perfekta bilden. Sen klickar ni in er HÄR för att ladda upp ert tävlingsbidrag. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0