Torsdag kväll = för för festen. ;)

Den riktiga släktträffen var på lördagen, detta är från torsdagen alltså blir det för för festen. ;)
Jag och lillasyster Isse drack lite drinkar. Mums mums. :P
Jag hade ju sprit kvar från när jag fyllde 20!! Haha över 4 år sedan. ;) Så ofta dricker jag. :P
Detta såg vi till att ändra på vi drack upp min flaska med Passoa och min flaska med Bacardi Razz.
Det var på tiden haha. Detta blandade vi med sockerdricka och färska bär både hallon och jordgubbar.
Suuuper gott. :)
 
 
Mamma, mammas karl Ragnar, min Henric, Äldre yngsta syrrans yngsta dotter Kajsa och sen yngre äldsta syrrans karl Jocke. ;)
 
 
Lillebror Erik, värdinnan Britt-Marie och yngre äldsta syrran Isse (det var jag och Isse som tömde flaskorna) :P
 
 
Yngsta lillasyster Lena hon fick vara nykter och köra. ;) (Hennes linser gör hennes ögon sådär)
 
 
Värdinnans syster Eva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0