Och ändå blir jag förvånad?

Nu på morgonen ringde dom från Williams jourdagis.. Dom undrar om William kommer idag?!
Vi fyllde i först att han skulle komma hela tiden på jourdagiset eftersom vi inte då hade fått besked om vår egna semester.
Sen har jag sagt till typ till jag tror alla på Williams dagis OCH även sett att dom har skrivit att William är ledig.
Men nu när två veckor av jourtiden har gått då ringer dom??
Jaja..
 
En sak jag tänkte på förut får vi betala nu fast William är l
edig hela månaden? Ska bli untressant å se.
 
Jaha och som vanligt funkar inte blogg.se ordentligt så går inte att lägga in bilder..
 

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Vi får betala fullt fast ungarna är lediga. Förmodligen är det likadant hos er:(

2012-07-23 @ 10:32:01
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Om ledigheten är kortare än 3 månader betalar man fullt pris, så är det här iaf!

2012-07-23 @ 11:02:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Louise (Isse)

Man måste betala fast barnen är lediga, jag har ifrågasatt på simos dagis varför och fick till svar att det e för att "behålla" sin dagis plats

2012-07-23 @ 11:17:25
Postat av: Mari

vi har så att vi betalar fast sonen är ledig, och han är ledig hela sommaren. det är för platsen man har, dvs om man inte ska betala så säger man upp platsen och då är risken stor att det inte blir något dagis till hösten då man man måste söka nytt (och det tar hos oss 3 mån).

helt enkelt så betalar man över sommaren och dess ledighet. en sak som jag inte visste var att man betalar dagisavgiften i efterskott, så exempel för junimånad betalar man i slutet på juni. jag trodde man betalade i förskott, men så var det icke.

2012-07-23 @ 11:41:26
URL: http://mixan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0