Kan man låna grannens städfirma? ;)

Våra grannar har köpt lägenhet, så dom håller på att flytta.
Idag är städfirman där som dom har hyrt in. Jag HÖR maskinerna där uppe!
Det är nästan så att jag är sugen på att gå upp och be dom komma ner hit också.
Jag menar det kan dom väl göra när dom ändå är så nära? ;)
 
Jaja, idag får vi grannarnas tvättmaskin. Det är nu man vet att man har varit en bra granne genom åren eller hur? ;)
Jag menar man ger inte bort en nästan ny tvättmaskin till någon annars? :P
 
Jaja vi är nöjda och glada haha. :D
Dock har jag tvättstugan idag.
Eller ja jag och William såklart. :P

Jag kommer nog hänga lite i tvättstugan även fast vi kommer att ha en tvättmaskin igen. (vi hade en när William var bebis men kände sen att vi inte behövde en) för jag hatar hårda handdukar haha. :P
Jag vill att dom ska torktummlas. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

just under bebistiden är det ju guldvärt att ha tvättmaskin.. men även annars. klar nackdel dock när det hänger lakan och sånt i hela lägeheten - men vi har så ofräsch tvättstuga att det får vara så.. Hög luftfuktighet inne ska ju vara bra för hälsan dessutom.. ;)

2012-07-04 @ 16:08:18
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0