Ironiskt..

Det är roligt.. Eller ironiskt? Jag vet inte riktigt vilket av dom det faktiskt är.. Att folk som kallat sig för vänner som jag VET läser min blogg ändå inte ens har frågat vad det är. Alltså folk som jag träffar i verkligheten.. Men ni, ni underbara människor som jag inte ens har träffat?! Ni frågar, NI bryr er. Självklart gäller inte detta alla, för jag har verkligen helt underbara människor i min närhet. Och ja ni vet vilka ni är utan och innan. Saken är den.. Även om det är en sak ni VET är det annat ni inte vet.. Min närmsta VET, andra vet delar.. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag kommer inte att skriva ut vad detta är.. Hade jag kunnat låsa vissa inlägg hade jag kanske gjort det. Men det är inte mig personligen detta handlar om. Visst jag blir lidande, visst jag är med om detta men det är inte MIG mig. Jag kan säga så mycket att nej vi mår inte speciellt bra, det är för mycket ?? hela tiden och när allt detta händer samtidigt blir det helt enkelt för mycket. Det som har varit ett orosmoment har blivit flera. Vi kryper in i varandra och finner tröst. Kärlek övervinner allt sägs det, för vår lilla lilla familj stämmer det nog. Men i det stora hela vet vi inte. Ni ser ännu mera ??..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Kramar till dig vännen jag hållder verkligen tummar och tår för att allt ska ordna sig tillslut <3 Kram

2012-07-25 @ 20:03:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: SjungandeMamman

Det är verkligen märkligt det där. Undrar samma sak, hur kan ens riktiga vänner inte ens höra av sig och fråga hur det är när de vet hur tufft vi har det med sömnen t ex medan bloggläsarna verkar bryr sig massor...Märkligt

Stor kram till dig!

2012-07-25 @ 20:49:08
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0