Grymt träningsplagg!

Jag är en sån person som tycker det är onödigt att lägga ut pengar på träningskläder..
Har alltid varit sån. :P
Bara ta något man har hemma eller hur? Det är ju ingen som ska titta när man tränar. ;)
MEN när jag klickade runt hos Erikas fitnesshopp så föll jag direkt för denna snygga träningsbh!
Nu kan alla minsann titta på mig när jag tränar. ;)
 
 
Min nya träningsbh jag älskar den!
Den sitter så jäkla skönt, alla borde ha en sån! :)
 
Och PowerCocktailen, perfekt innan träningen så man orkar lite extra. :)
 
Och självklart vill jag skryta lite. ;)
Träffade vår granne idag som flyttade för ett tag sedan så har inte träffat henne på typ två veckor.
Och hon sa "men oj du blir bara smalare och smalare".
Sånt är alltid trevligt att höra. ;)
 

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman  ღ ♪♫

Vad härligt! Roligt är andra ser resultat liksom. Jag är likadan med träningskläder. Det finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på :) Keep up the good work!

Kramar

2012-07-10 @ 22:13:01
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Man har ju inte träningskläder för de är snygga utan funktionella

2012-07-10 @ 22:14:37
Postat av: Madde

Klart det är så men jag skriver ju att den sitter superbra, det är ju det som gör den så jäkla bra att den är snygg är bara ett plus ;)

2012-07-10 @ 22:20:45
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0