Grym helg.

Ja jag berättade ju om att vi var bortbjudna på middag i lördags.
Det är så knäppt för Tanya (Värdinnan) och jag kom i kontakt för att jag köpte ett par skor av henne via facebook.
Sen började vi prata lite smått och både kände väldigt fort att det kändes som att vi redan kände varandra.
Alltså på riktigt, kände varandra!
Båda var helt öppna och vi pratar verkligen om ALLT.

Hennes karl Thomas kör lastbil han också.
Thomas har jag träffat en sväng för ett tag sedan, det är även Thomas föräldrar som var med om det tragiska när deras hus brann ner som jag har skrivit om tidigare.
 
Så Tanya tyckte att nu var det verkligen dags att vi också sågs så hon bjöd hem oss på middag. :)
Och ja det var även då som att vi alltid har kännt varandra liksom inga spärrar, vi pratade om vad som än föll oss in. Helkonstigt. ;)
 
Jag tog inte så mycket bilder men jag kan bara beskriva kvällen som helt underbar.
Trevligt sällskap, GOD mat (ni ska smaka hennes potatissallad!!) och mycket skratt. Allt man behöver för en trevlig kväll :D
 
Flaska nr 3 (!!!?) är denna bild tagen från haha. ;) Men gott var det Tanya hade verkligen prickat in min smak av bubbel. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt med så bra kontakt! :D
sv: haha okej va bra, mja kossan kom väl upp någon gång ^^
haha ja jag förstår det, blir väl mycket när man har barn också :)

Kram

2012-07-09 @ 15:03:55
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad roligt att ni verkligen hittat varandra, och på vilket udda sätt!

2012-07-09 @ 18:16:20
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0