En ego bild slutar i egomass pic. ;)

Det hela började med att jag och Erica skulle ta en bild på oss..
 

Sen kommer det bara fler och fler. ;)
 
 
 
Jag inser att min arm inte räcker till och ger bort kameran. ;)
 
Jocken högst upp, sen Daniel (kusin), Isse (syster) Liv (systerdotter), Paulina (systerdotter),
Lena (syster), Jag (bästa) och Erica (bo värdinnans dotter = släkt på något vis) :P
 
 
Haha, kolla Jocke i bakgrunden också. ;)
 
 
Sen kommer någon på att vi ska byta plats och ha med bo värden Patrik också. :P
 
 
 
Erika och Patrik.
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Halloj !
Sista tävlingsagen är 19 aug, så det är ett tag kvar att "kämpa" mig uppåt :) Skam den som ger sig *fniss*
KRAM

2012-07-21 @ 22:19:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Maria

sv: aa precis :) jag brukar knappt göra nånting oftast, och sen när man äntligen ska göra något, ja då är det typ för mycket ^^ t.ex. om jag inte gör något, och sen ska jag in till stan, ja då vill man träffa massa folk då, och uträtta ärenden, och allt på en gång liksom ^^

Ja verkligen, jag växte väldigt mycket under de tre veckorna! Dels så är ju jag ganska blyg av mej, svårt att börja prata med folk och så, och sen så har jag aldrig kunnat prata inför folk. När jag var mattelärare ville man ju ha kontakt med de andra lärarna, vilket gjorde att man måsta börja prata med dom :) Och sen skulle vi presentera oss inför 50 elever och sen stå inför dom varje dag. så det var både nervöst, men även riktigt roligt, man lärde känna så många och vi hade så kul, + att det gick så bra när man fick känna sej så duktig på sitt ämne liksom. :)

Kram

2012-07-22 @ 01:20:56
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... vi får väl se om jag tar till "muta" som sista utväg mot slutet av tävlingen. Eftersom man bara kan rösta en gång / fb konto behöver man ju ha en och annan vän.

Dock håller jag på att fixa med en "jätte grej" innehållande tävlingar till i höst när vi ska gifta oss så jag "sparar" lite på tävlings-sponsorerna tills dess :)

KRAAAM

2012-07-22 @ 08:25:22
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0