Filmmys. :)

Vad har ni alla gjort idag? :)
 
Vi var som sagt ute en sväng på dagisets lekpark. Vi hittade även att dom har körsbärsträd!
Dock är dom ju inte mogna ännu men vi hoppas att dom blir det innan dagis öppnar. ;) Hihi.
Dom har även ett ENORMT äppelträd. Helt sjukt mycket äpplen! :)
 
Efter lite lek gick vi på en promenad William fick cykla lite.
 
På kvällen kom Henrics bror hit, William ÄLSKAR när han kommer i vanliga fall brukar han ha med sig ett gäng hundar (hans tjej har hunddagis och självklart en hög hundar själv) :P
Men William och Kristoffer lekte massor William skulle visa ALLA sina leksaker. ;)
Jag och Henric chillade i soffan medans dom lekte. :)
 
Det är så otroligt rogivande att höra William leka, vare sig det är med någon annan eller med sig själv.
Jag verkligen älskar det. :D
 
Jaja nu blir det filmmys i soffan funderar på att poppa lite popcorn kanske.
Jag kan inte riktigt bestämma mig så zappar emellan. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0