Att göra bort sig.

Alla har vi väl varit där någon gång.
Ni vet när man gör bort sig..
 
Jag är där hela tiden, jag är en person som ofta gör bort mig. ;)
Men de kan jag bjuda på. :P
Ni vet snubbla på plan mark? Bara ett ex...
 
Men iaf.
 
Vi ska ha släktträff nu här om två helger.
Alltså 13-15 juli. Inge konstigt med det ska bli kul.
Jag lämnade in min semesteransökan tidigt.. Så jag visste att jag skulle vara ledig tills dess.
Säger åt Henric att lägga in samma två veckor.
 
Bara det att för någon vecka sen, känner jag att det verkar konstigt.
Jag pratar med jobbet och han säger att jag har semester 30,31..
Aha tycker jag, vem har koll på veckorna liksom?
Sen iaf kollar jag det är slutet juli början augusti.
Jaja inget konstigt med det heller..
 
Släktträffen närmar sig.. Den är ju som sagt 13-15..
Men vänta nu.. VI HAR JU FÖR FAN TAGIT LEDIGT FEL VECKOR?!!
 
Japps.. Jag kan lyckas... Hur, verkligen HUR lyckas man ta ledigt fel veckor?!
 
Aja.. Nu är ju jag ändå sjukskriven (och är ju ändå föräldrarledig fredagar så det hade kunnat lösa sig ändå) så vi kommer iväg. Henric ska bara se så han kan vara ledig på fredagen.. Kanske sluta tidigare på torsdagen också.
 
Men ja ni förstår...
Om jag egentligen är förvånad?
Hm nej.. inte det minsta... Haha.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Det är nog något jag skulle kunna lyckas med också, för är det något jag inte har koll på så är det veckorna ;)

sv: Man tycker att dom borde göra det men dom verkar tro att dom inte har gjort något fel.. :S

2012-07-02 @ 13:50:51
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Nej!!! Är det sant? Tur i oturen att du är sjukskriven. Hade vart synd att missa släktträffen. Du är inte ensam med tabbar. Allt som har med bokning att göra är jag strängt förbjuden med:P Har en förmåga att blanda ihop dagar. Hihihi!!!

Skönt att det löste sig iaf :)
Kram!!!

2012-07-02 @ 14:19:52
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Hihi, tokfia :), klart du ska vara med och tävla om biljetter till Boda Borg ni kan ju ha en barnledig utflykt :) kram Diana

2012-07-02 @ 15:16:43
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0