Zumba på morgonen?

Attans det blev ingen Zumba som jag tänkte idag, men ääääh hey det är en dag imorgon också? ;)
Imorgon är det min morgon så jag och William kanske ska köra ett pass på morgonen..
Hm mja vi får se, om jag känner mig själv rätt så ligger jag nog mer död än levande klockan sex på morgonen i soffan med något barnprogram/barnfilm på tven. ;)

William har helt fastnat i Dumbo nu, han älskar elefanter så inte så konstigt, även kogänget var en hitt.
Jag har tur jag som fick en son som älskar Disney lika mycket som jag själv gör. :D




Bild från google.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

Åh jag vill testa zumba :-)

2012-01-04 @ 00:44:39
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0