Tankemissar.

När vi har varit i byn så har jag inte kommit in på Tänk dig smal.
Det är en låst sida som jag inte hittade in till via andra datorer så de fick ligga lite på is.

Har väldigt mycket att skriva igen till er och berätta om.

Vi ska blandannat lära oss att känna igen våra tankemisstag.

Jag tar bara några exempel på vad det kan vara.

Detta stämmer in på mig jag ser det mesta i svart eller vitt..
Antingen kör jag en diet till 100% eller så kan jag typ lika gärna skita i den...

Det är ett stort tankemisstag frå mig.

Ett till tankemisstag jag har är att jag ser mig som en tankeläsare.
Jag tror att någon som bjuder mig på något tycker att jag är oartig om jag tackar nej, speciellt om denne har lagat det ENDAST för att jag/vi ska komma.

Det är dom två som passar in på mig mest, så det är dom två tankemissarna jag måste arbeta med mest.

Hehe men tur att jag sällan har tur att träffa folk förresten för då blir jag inte bjuden på fika i onödan. ;)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av en chilladress är nu presenterad på bloggen! :) Tack för att du var med, hoppas du vill vara med och tävla fler gånger :D

2012-01-05 @ 23:27:33
URL: http://adaras.se
Postat av: Rebecka

Jag är tvärtom. Diet kör jag inte, undviker snarare saker eftersom jag vet att min mage blir knäpp annars. Och om jag inte tycker om de då får personen veta de :)

2012-01-06 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0