Tillbaka till verkligheten.

På måndag börjar jag jobba igen, tillbaka till lastbilen. Då har jag varit sjuk, vabat och haft semester i nästan två månader tror jag! Det kommer att bli tufft att gå upp klockan fyra på morgonen igen. :S Men samtidigt skönt med lite rutiner också. Visst nu är ju Henric ledig en vecka till med så helt tillbaka till rutiner blir det ju inte ännu men lite. Fast jag erkänner de skulle vara skönt att börja typ sju, åtta på morgonen ist för 5.15. :P Men vad vore en bal på slottet liksom? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

5.15 är ju omänskligt tidigt!

2012-01-08 @ 14:54:38
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Upp klockan 4? :O Usch! haha

2012-01-21 @ 18:15:33
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0