Nyårs middag.

På nyårsafton passade vi på att äta ute tillsammans.
Vi gör ju inte de så ofta då vi inte har super bra tillgång till barnvakt och sånt här uppe.
Och så har vi "vår" underbara resturang i Södertälje, är en Indisk.
Det är sååååå gott. :D

Mitt stora hjärta. <3



Haha fyyy vilka dåliga bilder på mig men visst. :P
Lilla rödlyset i pannan också! Alltid jag att få till vi ska göra något eller om de är något speciellt slår aldrig fel. ;)




Bilder på maten?

Haha neeej de kommer inga för vi var tydligen som två hungriga vargar och kastade oss över maten så fort allt kom in! :P
Men det var så galet gott det går inte att beskriva.

Henric sa till och med efterråt "det ska nästan bli jobbigt att dricka öl nu" haha bara för att han var så mätt. ;)

Kommentarer
Postat av: Filmskribenten

Hej, gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig för vilken film du ska se? Titta gärna in på min filmblogg :) Tack på förhand <3

2012-01-13 @ 14:55:33
URL: http://filmskribenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0