Naglar. (bilder)

Jag har huuuuuur mycket naglar som helst att visa er. :D

Kör dom i ordningen dom är gjorda blir enkalst så kommer upp lite då och då med nya inlägg om naglarna. :)

Dessa är på Jessicas mamma Eva-Lena.
Vi har så sjuka minnen från "fjortislivet" haha Eva-Lena påminde mig om några av alla galna saker vi gjorde.
En gång ringde jag henne för då skulle Jessica "rymma?"... Haha jaaa nyktert var det inte, de jag kommer ihåg som mest är att jag är sen till bussen som tar alla oss bybor till rätt by. Men kommer precis när bussen ska åka och ja man var ju inte ensam direkt, haha valborg om jag inte minns helt fel. ;)

Jaja Eva-Lena har superfina naglar själv så vi gjorde direkt på hennes egna.
Har satt två tippar för dom hade hon precis haft av.

Franskt med lite lätt "snö"glitter i och söta dekorationer.

Självklart är produkterna från Nagelgiganten.






Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Riktigt fina :D



Gillar du tävlingar? Vill i sådana fall tipsa dig om att du hittar 6 stycken olika tävlingar hos mig. Du hittar de i vänster menyn! Var gärna med!

2012-01-02 @ 21:17:12
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0