Mysig nyårsafton.

Igårkväll hade vi en kanonmysig kväll. Jag och Henric började med att käka ute i Södertälje, på "vår" indiska resturang.
Alltså jag kan inte med ord beskriva hur sjukt god mat dom har, men det är så gott det går inte att sluta.
Och när vi sen skulle därifrån... Ja det gick knappt att röra på sig, haha Henric kläckte ur sig att han behövde hem och sova och att han tyckte det var jobbigt att han skulle dricka öl.
Hallåååå de har jag nog aldrig hört honom säga att det är jobbigt att dricka öl alltså. :P

Men vi åkte iaf hem till Petta, hans tjej från Åland var också där och så självklart en hööööög till.
För er blir det bara en massa namn om jag ska rabbla alla. ;)
Lite kul var att när vi kom dit skulle Henric och pilla på en lampknapp så en propp gick och Petta hade inga nya hemma haha. :P
Han har ju inte bott där så länge så inte så konstigt kanske, så på nyårs afton skulle han och jag (jag var ju den enda som var nykter och kunde köra) ut och leta proppar.

Det är svårare än man kan tro vill jag lova! Inga på Statoil, inga på Shell, alla matbutiker i weda var stängda, två smålivs var stängda..
Vi åker ända till Gneta och jaaaaaaa maxi är öppet, precis när Petta kastar sig ur bilen 19.59 drar dom ner gallret och stänger, men snälla vakten släpper in honom ändå. Så Wiiiie vi fick el resten av kvällen med. ;)


(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0