Morgonrutiner?

Oki tiden räcker inte till, alls?!!

Idag var min sovmorgon så den njöt jag av, i med öronproppar och sen bara sooooova.
Jag blir riktigt påverkad av att gå upp så omänskligt tidigt varenda morgon.
Fyra på morgonen är inte att leka med! :S

Hur gör ni när ni ska upp tidigt, snooze?

Jag bestämmer mig bara för att gå upp, snoozar aldrig då är de kört.
Ligger inte kvar, går bara upp.
Börjar med morgonrutinerna halv sovandes och sen vaknar jag till liv.

Kvällen innan brukar jag också ställa i ordning för frukosten, typ hälla upp havregryn i en tallrik och lite sånt.


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin - Tävlingar igång!

Jag snoozar aldrig heller. Har aldrig förstått vitsen med det :D Det är bara att gå upp och börja dagen :)



KRAM

2012-01-23 @ 09:33:12
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

Ja, sovmorgon ska man njuuta av :D

2012-02-04 @ 21:00:00
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0