Hur ska jag komma ihåg hur man gör?

Idag blir det att sova tidigt, och jag ber för allt i världen att jag faktiskt får sova!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, vad konstigt de kommer att bli.
Och huuur ska jag komma ihåg hur våra handdatorer fungerar? :P

Jaja bara tre dagar till helg nu, en helg med kalas.

Haha William tog min kamera nyss och så säger han att han ska ta kort på pappa, men först på mamma.
Och så vinklar han kameran mot mig och säger "mamma skratta" haha skadad? ;)
Sen ska han ta kort på sig själv. :P

Nej nu ska William i säng sen ska jag i säng.


Kommentarer
Postat av: Sjungandemamman

Hoppas du sover gott nu då! :)

2012-01-10 @ 22:14:13
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0