Alkohol.

En fördel jag har i denna viktresa med Tänk dig smal är just alkoholen.

Jag dricker väldigt sällan, jag tycker inte om vin (så inget sånt till helgmiddagen för mig).
Jag är på tok för trött för att gå ut och känner mig dessutom på tok för gammal för det.
Känns som att sånt kan 18 åringarna hålla på med ist. :P
Jag hade mitt rejs ty 14-16.. Det räcker nog för resten av livet. ;)

Jag har inget sug för alkohol och tycker att det känns tragiskt att sitta hemma och dricka.
Liksom varför? För att det är gott? Ehh ja men det finns bubbelvatten som är riktigt gott med. ;)

Visste ni att en drink kan innehålla ca 400 kalorier?!! Det är liksom halva (?) dagsintaget?!!

HÄR hittar ni lite mer intressant läsning angående kallorier och alkohol.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

2000 är rek intag men vem dricker bara en drink ;)

2012-01-29 @ 19:16:02
Postat av: Madde

Men är det 2000 när man ska gå ner i vikt också?

Det var det jag tänkte hihi är det inte ca 1000 man ska ligga på då? :)



Haha men ändå haha vem dricker EN?! :P

2012-01-29 @ 19:17:02
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nej om du ska ner är det närmre 1800, 1000 är det en sju åring äter inte rek för någon att äta oavsett vikt.

Sen är det ju mer alkohol mer kalorier är.

Öl är matkolhydrater, därav ölmagarna som blir ;)

2012-01-29 @ 19:25:21
Postat av: Madde

Ahhaa jag förstår. Ähh orka räkna iaf. :P

Har ingen aning om något. ;)



Jo precis.

2012-01-29 @ 19:40:48
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0