Vad gör man inte för lite koffin?

Jag har kommit på en sak. Måndagar och fredagar försöker jag verkligen ta mig tid till att äta lunch. Men oftast när jag har ätit tycker jag att jag behöver iväg direkt för jag har "förlorat" så mycket tid. Så jag dricker inget kaffe då och blir självklart trött.. nu har jag börjat med att ta kaffe direkt när jag beställer lunchen då hinner jag dricka lite innan maten kommer och sen resten till maten. Men fy fan vad inte gott det är att dricka kaffe till maten. :S jaja vad gör man inte för lite koffin? ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

haha... ja herregud, kaffe måste man ha oavsett om det blir före eller efter maten ;)

Jaha, men då är det inte så konstigt att han har större kläder än V - Han är ju ganska exakt ett år äldre :)

Kram

2012-02-27 @ 20:41:49
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0