Utbildning.

Idag har varit dag ett av min fackliga utbildning.
Det är ingen märkvärdig utbildning bara en sådan där man får lära sig mer,
sina rättigheter och massor med bra att veta saker.
Som idag lärde jag mig att man tydligen ska ringa och berätta om man tex ska vara föräldrarledig,
för då betalar man mindre.
Tror ni jag gjorde det när jag var borta dryga två år (sjukskriven och sen föräldrarledig) ?!!
Men det var inget jag visste, suck.

Sen har vi fått lära oss massor med annat också, imorgon blir det ännu en intensiv dag som jag verkligen ser fram emot. :D


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det är inte så roligt att lyssna på sånt, men det kan vara ganska bra att veta :)

2012-03-01 @ 07:50:56
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0