Nytt i skallen.

Min sambo är bra underbar.
Här förra veckan tror jag det var när jag låg hemma däckad tyckte han att jag förtjänade en ny frisyr.
Då hade jag iofs påpekat att det snart är ett år sedan jag klippte mig!
Sjukt! :P
Inte för att håret är speciellt slitet de skulle jag inte vilja påstå men det behövs ändå.
Så min anda hälft köpte en klippning, färgning/slinger, ögonbryn och ögonfrans färgning samt hårkur och styling till mig. :D

Idag ringde jag och bokade tid, oki inte det lättaste att få tid kan jag lova! :S
Första salongen hade första tiden i maj!!!! Haha VAAAA?

Ringde nästa, början på mars.. Jaja de får väl duga tyckte jag men då hade hon en faktiskt 22 februari, TAGET!
Egentligen ville dom inte ha in mig så sent men hon offrade sig så jag fick komma klockan 18 ändå, jag menar alla jobbar inte så man kan gå undan helt plötsligt.

Åhh vad jag längtar! Ska bli skönt, ny färg i skallen också, mitt hår stöter ju bort färgen riktigt irriterande, men varför gjorde den inte det när jag var platina för? :S


Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle verkligen också behöva klippa mig snart! :) Är ju sååå skönt med ett nyklippt hår!



Hoppas ni blir friska snart!! krya!!



kram

2012-02-06 @ 23:16:00
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

För att nu färgar du de och då bleker du håret. Färga ändrar ju inte håretsstruktur medans blekningen gör de.

2012-02-07 @ 06:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0