Baka.

Nu på kvällen har jag faktiskt bakat känns som länge sen faktiskt..
William ska ju fortfarande inte röra så mycket med handen så han har fått ha hand om elvispen i den mån de har gått. :)

Så nu står bröd på sista jäsningen blev tekakor och vanliga frallor, och morotskakan har jag precis tagit ur ugnen så den ska svalna innan jag lägger på glasyren.
Funderar på att kanske göra kärleksmums imorgon.. Ja vi får se. ;)

På torsdag är min plan att återgå till dagis och jobb. Men allt hänger på Williams hand såklart.


Kommentarer
Postat av: Carina

Mums så mycket smarrigt du har bakat, duktig du.



Såg att jag hade en del inlägg att läsa ikapp, du har legat i ;-) tur att jag har lagt till dig via bloglovin så jag inte missar något.



Kram

2012-02-22 @ 22:01:15
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0