Praktvurpa.

Idag har vi varit ute och kört snöskoter i flera timmar.
Själv lyckades jag med en rejäl prakt vurpa..
Kör på myren och det stänker upp is rakt i ögonen på mig när det kommer i fart så jan jag lova att det gör ont.
Självklart drar jag upp handen mot ögonen.. Samtidigt så åker jag över ett snett gupp och flyger av..
Rullar några varv och antagligen slår jag i höger knä i en stubbe eller något.
 
Nu kan jag knappt gå, inte böja på benet och absolut inte vrida det.
Så antagligen blir det en sväng till akuten när vi ändå ska in och hälsa på mamma på sjukhuset. 
 
Men man kan väl inte se sig som en norrlänning innan man har flugit av skotern. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Är mig själv!

Ajje!

2012-12-09 @ 17:54:10
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0