Veckans vara Minimango.se!

Denna vecka säger jag bara wow!!
Skynda er verkligen in för att kolla in Minimango.se nuuuu!!
 
Dom har riktigt kanonpris på dom otroligt söta piggelin ryggsäckarna! :)
 
 
"Nu börjar det närma sig skolstart och piggelinryggan är den glada kamraten som vill följa med. Med Piggelinryggan kan alla packa och bära sina egna prylar. En tuff liten ryggsäck i hög kvalité med färgglada, unika djurdesigner och roliga detaljer. Det bästa valet för alla barn som älskar att packa, oavsett om de är på väg till första dagen i skolan eller på väg till bus och äventyr i rummet intill. Så låt barnen själva välja vilken de gillar bäst. Blir det grodan, biet, ugglan eller kanske hunden? Läs mer på www.minimango.se"

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: hmm.. konstigt. Jag får inga rutor upp när jag besöker min blogg O.o Kanske blogg.se har damp just nu?

2012-08-14 @ 18:29:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0