Varmt så varmt.

Som ni förstår blev det fullt upp idag.
William fick någon konstig feber också när vi åkte hem / kom hem. :S

Kan ju ha blivit av värmen och solen som har varit idag, trotts att han varit insmord med solkräm och keps på samt mycket vatten och glass har han varit tokvarm på skansen.
Helt röd i ansiktet.
Vi har inte direkt bästa huden varken jag eller Henric för sol och sommar.. ;)
Vita vita.. Och så blir vi röda.
Tyvärr blir William likadan. Så fort det blir sol är vi röda som kräftor och vi mår inte helt bra av att vara i den en längre tid utan att bada eller något.
 
Jaja jag börjar min efter sjukskrivning samt semester tid med att vaba, känns sådär måste jag säga. :S
 
Hoppas plutt är bättre imorgon då blir det dagis och jobb på tisdag. :)
 
Vinnare av Fyndiq tävlingen kommer upp imorgon nu måste jag verkligen hoppa i säng efter några timmar halvsovandes i soffan till OS och the ugly truth. :P
 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Hoppas han kryar på sig :) kram Diana

2012-08-06 @ 07:17:39
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Hoppas att liten mår bättre idag!
Kram

2012-08-06 @ 09:01:11
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0