Rätt oki ändå..

Dagen har gått rätt bra idag.
Dock blev det en timme extra bara för att jag var tvungen att byta lastbil.
Hade vår extrabil på jobbet för min har stått på verkstaden.
Men nu var min tillbaka.
 
Ska se om jag är klar hyffsat tidigt imorgon om jag kanske hinner städa ur den lite invändigt också.
Skulle vara trevlig.
Det är verkligen en stor nackdel med att vara borta från jobbet.
 
Folk som inte städar bort sin egen skit!
Usch, jag skulle själv ALDRIG lämna bort en lastbil som jag själv vetat om att jag grisat ner..
Men men det är ju jag det.
Städade ur extrabilen i hela skåpet iaf, hytten tog jag det som var mitt och resten fick faktiskt ligga..
Va fan jag tänker inte springa runt som en morsa även på jobbet för att plocka efter alla andra!
 
Hoppas att min AC funkar i lastbilen nu också haha fy fan vad varmt det är att åka utan AC, ni förstår inte!! ;)
 

Kommentarer
Postat av: POMODORO

Fin bild! :)

2012-08-14 @ 18:54:40
URL: http://pomodoro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0