Nytt till Tuffsan.

Som sagt jag har börjat införskaffa oss saker till Tuffselina nu, vi ska ju hämta henne på fredag!
Så ja mat har jag ju köpt, lite roligt att det bara fanns junior mat i olika märken på blötmat och torrfoder. ;)
 
 
Men men hon överlever nog, får se om hon ska få "finmat" sen.
Mina andra katter som jag hade förut fick ju mat från djuraffären svindyr! ;)
Men den var mycket bättre för dom iaf så vi får se hur det blir. :)
 
Vad har ni gett för bebismat till kattungar om ni har haft några? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Royal Canin har bra torrfoder för bebisar, vuxna, tjocka, smala, innekatter, utekatter, steriliserade, korthåriga, långhåriga mm :-)

Tror att man i längden på alla vis tjänar på ett lite dyrare foder.
Lycka till med den lilla!

Svar: Ja precis tror att det var dom jag hade till mina katter förut. :) Jag tror att vi kommer att byta till det sen faktiskt. Hon får ju äta blötmat i några månader till men sen får vi se om det bara blir torrfoder eller både och. :)
Tack så mycket. :D
Madde

2012-08-19 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0