Man har inte känt riktig kärlek fören man skaffar barn.

Det är verkligen sjukt vad man känner kärlek när man skaffar barn, det är verkligen något helt speciellt.
Att vara kär i sin partner är hetl underbart. MEN kärlek till sitt barn.. Det finns aldrig något som kan slå det.
Det är jättesvårt att beskriva HUR kär man faktiskt blir, denna kärlek den är verkligen oslagbar.
Jag känner ända ner i tårna hur det pirrar till. Och jag vill bara krama honom.

Ibland när han precis har gått och lagt sig och så går jag och lägger mig då saknar jag honom..
Då måste jag gå in och pussa en gång extra på honom och bara smeka lite på hans kind.
Så underbar känsla.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är som att vara nykär x100000000 :))) man älskar dem mer och mer för varje dag som går!!

2012-08-16 @ 21:15:19
URL: http://karinochnova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0