Fullt upp!

Nu framöver kommer vi eller ja mest jag ha fullt upp på helgerna.
Vi har två helger som är "obokade" denna helg åker vi ev ner till Henrics föräldrar ett tag och kanske blir skansen på söndag..
Nästa helg har Henric kick off på fredag och sen är vi obokade. SKÖNT! :P
Helgen efter det kommer ÄNTLIGEN min underbara Rebecka hit hon kommer redan på torsdagen. :D Det blir iaf naglar och hår fix då, kanske bio eller något amnat kul också. Helgen efter det kommer min syster till sthlm så vi ska träffa dom en sväng och sen är det kräftskiva på lördagen.
 
Helgen efter det har jag kick off på fredagen och på lördagen är det Mammamingel 2012 och söndagen loppis.
 
Ja ni förstår.. Fullt upp!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0