30 tradera annonser.. Phu!

Oj jag som skulle gå och lägga mig tidigt idag? :P
 
Jaja. Så kan det gå.
 
Har fått en del gjort som behövdes göras iaf.
Har lagt ut nästan 30 annonser på tradera också phhuuu!
Men det behövs verkligen.
Vi har så mycket barnkläder!
 
Det tråkiga är bara att det är ju drivor med mindre storlekar..
Och dom säljer ju inte så bra, så det är ju roligare att sälja av sånt som har växer ur nu först..
Det innebär att bebiskläderna blir liggandes hela tiden! ;)
Men nu tog jag tag i det iaf..
Och fick ut en del sett med kläder.
Aldrig att jag skulle orka ett plagg i taget nej nej! :P
 
Ska gå igenom Williams urvuxna vinterkläder också..
Har börjat förstå på hur full garderoben är att det är dags.
Tror att han har iaf tre västar liksom.. Tror inte att han har användning för alla tre? ;)

Behöver ta en storrensning.. Men när ska man hinna med något sånt? :P Jaja.. Måste nog beta av lite av det jag har lagt fram först. ;)
Har ju iofs börjat idag. ;)
Allt som jag hade lagt fram i vardagsrummet är utlagt..
Eller njae förlåt allt utom två väskor som jag faktiskt missade idag. Men men skitsamma! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag har också rensat barnkläder, men började med att lägga ut allt på köp och sälj sidor på facebook, är för lat för att lägga ut det på tradera så blir det inte sålt så får nog kvinnojouren eller röda korset kläderna :)

2012-08-18 @ 23:03:17
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh de är så skönt när man fått de rensat bland barnens kläder =) tradera är oxå en himla bra grej!

2012-08-20 @ 11:22:53
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0