We R Family del 3. Bilder.

Oj jag har missat att forsätta med bildregnet från eventet ju! :)

Andreas Weise var där och sjöng sin nya låt. :)



Vackra Lisa från Loppi. :)



Ubbe och grabbarna gjorde GRYM mat! :D



Vackra Anna funderar på att byta ut sin karl där hemma till Andreas Weise ist. ;)



Klart jag passar på också. ;)
Dock när jag ställde mig brevid honom så blev han så förvånad över att jag var längre än honom så jag sjönk ner lite för att verka kortare haha. :P



Snyggingarna Nina och hennes kompis Jennie.



Kommentarer
Postat av: Nina

haha det är lugna puckar :D

2012-04-24 @ 22:34:48
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

körde dagbiljett på båda.. ser fram emot det. synd att du inte skulle gå, vi hade haft det skoj :p



tur att det finns flera event att gå på..



ja är däremot så jäkla slut. så ja vet inte vad ja ska tya mig till. nu somnade precis freja, så ja ska lägga mig med.



hur mår du? krams

2012-04-24 @ 22:40:42
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0