Veckans vara Minimango.se

Dennas veckans vara hos Minimango.se är en dröm, detta är en Wigglekart.
Funkar perfekt för både stora och små!
Vi vill ha en, eller William vill ha en.. Oki JAG VILL HA EN!! ;)

Perfekt nu till min födelsedag eller vad säger ni? ;)

Och hallå hur bra pris är inte detta ynka 545kr!!! Klicka in er på bilden och köööööp! :)



"Nu är den tillbaka, framtidens leksaksbil. Den här veckans vara är än en gång den populära leksakbilen Wigglekart, närmare bestämt en vackert röd wigglekart. Wigglekarten är ett nytt och spännande alternativ till en Bobbycar. Den är unik i det att man vrider på ratten för att ta sig framåt, snarare än att trampa med benen. Lämplig för barn mellan 3-7 år, men även yngre klarar det oftast bra, och bli inte förvånad om du som vuxen tycker det är lika kul... En häftigt liten bil som är omtyckt av alla! Läs mer på www.minimango.se"

Kommentarer
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ja en sån tror jag att min Fralla vill ha oxå :) Misstänker att hon skulle köra vansinnes lopp ute på gården ;)



Kram och ha en fin kväll (burken till sylten har jag köpt på IKEA ;) )

2012-04-17 @ 18:41:34
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Carina

åh en sån skulle jag vilja ha till min son

Kram

ps krya på dig. ds

2012-04-17 @ 20:33:16
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0