Vad önskar jag mig i födelsedagspresent?

Henric har varit på mig länge nu och frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Men jag vet verkligen inte!
Inte av honom..

Jag vill inte ha smycken - har massor.
Vill inte ha någon hotellövernattning eller liknande - känns onödigt.
Och vi har en kostnadsfri att ta ut redan ändå.
Behöver inget direkt.
Inget inom rimliga kostnader iaf haha.
Jag menar en helkroppsfettsugning... Hm? ;)
Känner inte för att få en upplevelse heller.

Så vad fan ska jag önska mig?!! :S


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

ja tycker sånt är så svårt för oftast är de något svindyrt ja vill ha eller så vet jag inte haha

så ja brukar säga att köp nått du tycker är melissa ;)

2012-04-28 @ 09:34:36
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0