Tävling hos Sanna.

Jag är med och tävlar hos Sanna om ett signerat ex av boken Mediababe skriven av Jacqueline Kothbauer.
Var med och tävlar HÄR du också. :)



- Vad är din viktigaste dröm för år 2012?
Spendera mer tid med mina nära och kära, personlig utveckling, utvecklas inom mitt jobb, förhoppningsvis köpa ny bostad.
- Hur kan din blogg hjälpa dig att få önskan att gå i uppfyllelse?
I min blogg lättar jag mitt hjärta, jag får stöd och närhet av folk som inte finns nära mig mer än här och i hjärtat.
- Vad kommer dina fans att få uppleva med dig i år?
Fans? ;) Mina läsare kommer att få följa med mig i vårt kaotiska liv med tusen saker att göra hela tiden.
- Vad gör du om 5 år?
Om fem år... Då lever vi gott, bor i hus, spenderar mer tid med vår familj och förhoppnigsvis gör jag ännu mera naglar. :D
- På vilket sätt kan du använda media inklusive sociala medier, appar, sajter, webbshop, spel med flera för att förverkliga dina framtidsdrömmar?
Just det inom naglar hjälper ju min blogg mig med mycket, jag visar ju mina naglar i bilder här. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men då förstår jag. Hoppas ni haft en bra dag.

2012-04-13 @ 22:28:39
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0