Sjukskriven.

Nu är jag hemma igen, svimfärdig och helt kallsvettig..
Tycker fortfarande det är idioti att ta sig till vårdcentralen för detta!
Ha min läkare höll sig ju till och med på avstånd!
Hon satt så långt ifrån mig hon bara kunde utan att vara otrevlig typ.
Hoppas fan att hon också får sig en släng av magsjukan!

Nej jag är inte bitter.. Eller? ;)

Jag blev iaf sjukskriven till torsdag eftersom jag ändå är ledig på fredag.
Hon tyckte det var lika bra.
Dock verkade hon "orolig" att detta skulle ta fart och bli ännu värre?!
Hon sa flera gånger att jag skulle ringa direkt om jag blev sämre, är det möjligt?!!
Oki visst jag kräks fortfarnde inte men snälla detta räcker, gott och väl!!
Måste också påpeka att min läkare inte är av den "oroliga" typen hon typ lyssnar och säger mest jaja.. :P

Men men nu ska jag lägga mig på soffan och glo på film. Tur det att jag har många filmer att se på!

Jag tänker även drömma mig bort till en ny behandling! ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

eh är du magsjuk??? å VC vill ha dig dit? Hur cp är inte det? det är verkligen idioti. det smittar ju som fanken. äh dem får skylla sig själv. hoppas inte några andra vart smittade.. är ju det här "systemet" som är sjukt.. åå har du 40 garders feber, men kom hit! ååå spyr du, ja kom hit! suck!

2012-04-17 @ 13:21:50
URL: http://deliciously.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Krya på dig! Hoppas du är frisk till på fredag och WeRfamily. Det hade varit kul att träffas då :)

2012-04-17 @ 16:43:37
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Fröken M

KRYA på dig vännen !

Det låter ju helt vansinning att ni måste ha sjukintyg för magsjuka - och redan från första dagen ??

Kram

2012-04-17 @ 20:12:41
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0