Kortdag blev långdag.

Idag var min kortdag, var egentligen klar redan lite efter elva men stannade kvar och hade lite extramöte.
Iaf väl hemma så pratar jag med Sara och det blir bestämt att hon ska komma hit och göra naglar. :)
Så fort upp till dagis och hämta William.

Väl hemma fick de bli köttbullar och spagetti till skrotungen, jag kastade ihop lite tacorester från helgen så de blev en tacosallad för min del.

Sen började vi med naglarna.

Självklart kommer det bilder, mycket fina blev dom iaf.

Nu sover skrot och ja både jag och henric också typ haha.


Kommentarer
Postat av: we will never walk alone

Hej!

Nu ligger vinnaren av dagens blogg ute, kika in och se om det var du som vann!

Och om inte, anmäl dig gärna till nya omgången i samma inlägg :)

2012-04-03 @ 20:13:31
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0