Jag och William har precis satt oss i soff...

20120428_105807 (MMS)

Jag och William har precis satt oss i soffan och ska titta på film då vi hör världens krasch!! Tittar ut direkt och ser en helt trasig ruta och ben som försvinner uppåt i trappen. Är en hög med barn ute och leker som undrar vad som hände. Jag ringer jouren direkt dom måste ju komma och städa bort det. Samtidigt hämtar en av barnen sin pappa som också kommer ut. Så han säger åt barnen att hålla sig därifrån och så ställer han upp porten helt. Hoppas jouren kommer snart läskigt med alla barnen ute när det ligger massor med glas där.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj :O



Såg att du hade deltagit i en tävling med vinst från Dam&Knekt! Jag har också en tävling med vinst från dem nu som du hittar här: http://itsyouandme.blogg.se/2012/april/vinn-produkter-for-400-kr-hos-damknekt.html



Kanske du vill delta i också :) Den avslutas idag lördag kl 23:59 :)

2012-04-28 @ 11:49:27
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0